FAQ

Mijn items zijn beschadigd of kapot

Bij Lost Secrets doen we er altijd alles aan om uw artikelen veilig te verpakken, zodat ze tijdens het transport niet beschadigd raken. Het kan echter wel eens voorkomen dat ze onderweg naar u beschadigd raken.

Neem in dat geval contact op met onze klantenservice via info@lostsecrets.nl

Gooi de verpakking niet weg, want u kunt gevraagd worden deze te retourneren of er foto's van te sturen.

Niet tevreden

Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met uw bestelling, kunt u ongeopende producten aan ons retourneren. Zorg ervoor dat het artikel nog in originele staat is, ongeopend is en veilig aan ons wordt geretourneerd.

Wij bieden volledige terugbetaling en omruiling voor verpakte, verzegelde artikelen binnen 30 werkdagen na aankoop.

Om een ​​retourzending, terugbetaling of vervanging te regelen:

Stuur een e-mail naar onze klantenservice via info@lostsecrets.nl

Vermeld de volgende informatie:

Naam
E-mailadres
Bestelnummer
Reden voor retourzending

Geef ook aan of u een terugbetaling, omruiling of vervanging wilt.

Stuur uw artikelen naar:

Adres: Blomsingel 53, 3755SN, Eemnes, Utrecht, Nederland.

Retourzendingen, omruilingen en vervangingen worden verwerkt zodra wij uw artikelen hebben ontvangen. Wij raden u ten zeerste aan een verzendbewijs te overleggen wanneer u uw artikel naar ons terugstuurt.

Op maat gemaakte olieproducten in heldere of kristallen flessen zijn uitgezonderd.

Welke items kan ik retourneren?

We bieden volledige terugbetaling en omruiling voor verpakte, verzegelde artikelen binnen 30 dagen na aankoop. Houd er rekening mee dat we alleen kunnen helpen met terugbetaling of vervanging als het product beschadigd is. Voordat u een video of foto ontvangt als bewijs van de schade.

We bieden geen terugbetaling voor promotionele, afgeprijsde of afgeprijsde artikelen. Houd er rekening mee dat we alleen kunnen helpen met terugbetaling of vervanging als het product beschadigd is. Voordat u een video of foto ontvangt als bewijs van de schade.

Welke verzendopties hebben jullie?

We bieden alleen bezorging in heel europa!

We verwerken bestellingen van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur, met uitzondering van feestdagen. Bestellingen die we buiten deze tijden ontvangen, worden de volgende werkdag verwerkt. Alle bestellingen die na vrijdag 13.00 uur worden ontvangen, worden de volgende werkdag (maandag) verwerkt.

Verzenden jullie internationaal?

Nee, we bieden momenteel geen internationale verzending aan. Dit kan in de toekomst echter veranderen.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

We streven ernaar alle bestellingen binnen 1-2 werkdagen te verzenden. Als u uw bestelling de volgende dag wilt ontvangen, moet u deze vóór 13.00 uur plaatsen.

We verwerken bestellingen van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur, met uitzondering van feestdagen. Bestellingen die we buiten deze tijden ontvangen, worden de volgende werkdag verwerkt. Bestellingen die na vrijdag 13.00 uur worden ontvangen, worden de volgende werkdag (maandag) verwerkt.

Houd er rekening mee dat koeriers tijdens drukke periodes mogelijk enige vertraging hebben bij het bezorgen van pakketten.

Als u toch hulp nodig heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via e-mail: info@lostsecrets.nl

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als de bestelling al is verzonden, kunnen we deze niet meer annuleren. Neem na ontvangst van de artikelen contact op met onze klantenservice en stuur ze in originele staat terug. Wij zullen uw aankoopbedrag terugbetalen.

U kunt contact opnemen met onze klantenservice via e-mail: info@lostsecrets.nl

Problemen bij het plaatsen van uw bestelling

Als u problemen ondervindt bij het plaatsen van een bestelling, neem dan contact met ons op via info@lostsecrets.nl. We helpen u graag verder.

Er ontbreekt een artikel in mijn bestelling

Als er een artikel in uw bestelling ontbreekt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, dan kijken we het voor u na.

Neem contact op met onze klantenservice via e-mail: info@lostsecrets.nl

Gooi de verpakking niet weg, want u kunt worden gevraagd deze te retourneren of foto's te sturen.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

We streven ernaar alle bestellingen binnen 1-2 werkdagen te verwerken. We verwerken bestellingen van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur, met uitzondering van feestdagen. Bestellingen die we buiten deze tijden ontvangen, worden de eerstvolgende werkdag verwerkt. Bestellingen met levering de volgende dag die na vrijdag 13.00 uur binnenkomen, worden de eerstvolgende werkdag (maandag) verwerkt.

Als u uw bestelling de volgende dag wilt ontvangen, moet u uw bestelling vóór 13.00 uur plaatsen.

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Deze e-mail bevat ook de trackinginformatie voor uw bestelling.

Heeft u nog steeds hulp nodig? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@lostsecrets.nl.

Mijn items zijn beschadigd of kapot

Bij Lost Secrets doen we er altijd alles aan om uw artikelen veilig te verpakken, zodat ze tijdens het transport niet beschadigd raken. Het kan echter wel eens voorkomen dat ze onderweg naar u beschadigd raken.

Neem in dat geval contact op met onze klantenservice via info@lostsecrets.nl

Gooi de verpakking niet weg, want u kunt gevraagd worden deze te retourneren of er foto's van te sturen.

Niet tevreden

Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met uw bestelling, kunt u ongeopende producten aan ons retourneren. Zorg ervoor dat het artikel nog in originele staat is, ongeopend is en veilig aan ons wordt geretourneerd.

Wij bieden volledige terugbetaling en omruiling voor verpakte, verzegelde artikelen binnen 30 werkdagen na aankoop.

Om een ​​retourzending, terugbetaling of vervanging te regelen:

Stuur een e-mail naar onze klantenservice via info@lostsecrets.nl

Vermeld de volgende informatie:

Naam
E-mailadres
Bestelnummer
Reden voor retourzending

Geef ook aan of u een terugbetaling, omruiling of vervanging wilt.

Stuur uw artikelen naar:

Adres: Blomsingel 53, 3755SN, Eemnes, Utrecht, Nederland.

Retourzendingen, omruilingen en vervangingen worden verwerkt zodra wij uw artikelen hebben ontvangen. Wij raden u ten zeerste aan een verzendbewijs te overleggen wanneer u uw artikel naar ons terugstuurt.

Op maat gemaakte olieproducten in heldere of kristallen flessen zijn uitgezonderd.

Welke items kan ik retourneren?

We bieden volledige terugbetaling en omruiling voor verpakte, verzegelde artikelen binnen 30 dagen na aankoop. Houd er rekening mee dat we alleen kunnen helpen met terugbetaling of vervanging als het product beschadigd is. Voordat u een video of foto ontvangt als bewijs van de schade.

We bieden geen terugbetaling voor promotionele, afgeprijsde of afgeprijsde artikelen. Houd er rekening mee dat we alleen kunnen helpen met terugbetaling of vervanging als het product beschadigd is. Voordat u een video of foto ontvangt als bewijs van de schade.

Welke verzendopties hebben jullie?

We bieden alleen bezorging in heel europa!

We verwerken bestellingen van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur, met uitzondering van feestdagen. Bestellingen die we buiten deze tijden ontvangen, worden de volgende werkdag verwerkt. Alle bestellingen die na vrijdag 13.00 uur worden ontvangen, worden de volgende werkdag (maandag) verwerkt.

Verzenden jullie internationaal?

Nee, we bieden momenteel geen internationale verzending aan. Dit kan in de toekomst echter veranderen.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

We streven ernaar alle bestellingen binnen 1-2 werkdagen te verzenden. Als u uw bestelling de volgende dag wilt ontvangen, moet u deze vóór 13.00 uur plaatsen.

We verwerken bestellingen van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur, met uitzondering van feestdagen. Bestellingen die we buiten deze tijden ontvangen, worden de volgende werkdag verwerkt. Bestellingen die na vrijdag 13.00 uur worden ontvangen, worden de volgende werkdag (maandag) verwerkt.

Houd er rekening mee dat koeriers tijdens drukke periodes mogelijk enige vertraging hebben bij het bezorgen van pakketten.

Als u toch hulp nodig heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via e-mail: info@lostsecrets.nl

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als de bestelling al is verzonden, kunnen we deze niet meer annuleren. Neem na ontvangst van de artikelen contact op met onze klantenservice en stuur ze in originele staat terug. Wij zullen uw aankoopbedrag terugbetalen.

U kunt contact opnemen met onze klantenservice via e-mail: info@lostsecrets.nl

Problemen bij het plaatsen van uw bestelling

Als u problemen ondervindt bij het plaatsen van een bestelling, neem dan contact met ons op via info@lostsecrets.nl. We helpen u graag verder.

Er ontbreekt een artikel in mijn bestelling

Als er een artikel in uw bestelling ontbreekt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, dan kijken we het voor u na.

Neem contact op met onze klantenservice via e-mail: info@lostsecrets.nl

Gooi de verpakking niet weg, want u kunt worden gevraagd deze te retourneren of foto's te sturen.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

We streven ernaar alle bestellingen binnen 1-2 werkdagen te verwerken. We verwerken bestellingen van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur, met uitzondering van feestdagen. Bestellingen die we buiten deze tijden ontvangen, worden de eerstvolgende werkdag verwerkt. Bestellingen met levering de volgende dag die na vrijdag 13.00 uur binnenkomen, worden de eerstvolgende werkdag (maandag) verwerkt.

Als u uw bestelling de volgende dag wilt ontvangen, moet u uw bestelling vóór 13.00 uur plaatsen.

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Deze e-mail bevat ook de trackinginformatie voor uw bestelling.

Heeft u nog steeds hulp nodig? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@lostsecrets.nl.